İyi günler 38 haftalığız bebeğimle kartal umut hastanesinde doğum yapmayı planladık şu son 3 ay da yada öncesi doğum yapanlarla süreciniz nasıl gecti doğumhanede ilgi nasıldı ve ücret konusundaki bilgi tam nedir bize normal 2700 acil sezaryen 3000 denildi bir de ayrıyetten sigortadan 1200 TL ücret alıyorlarmış ve pandemi sürecinde refakat olayı nasıl gerceklesti korona testi falan yapıldı mı veya size söylenen ücretin üstünde ücret istendimi aykırı bir işlem uygulamadan.