deletedmom204 Ilkgozagri ben kac kere geçtim bi bilsen ki daha 13 haftaligim yani gecmemem gerekiyormus bende bi terdirgin oldum ama bidaha gecmicem kesinlikle. Yani bide biri bana hizli gec bise olmaz demisti kadin gerizekali.
Arzuu34 Onlar metal dedektörü. Zararı yok. Çantaları bıraktığımız bantlardan gecmediginiz surece sorun yok. Dr. Banu Çiftçinin videolarinda da bulabilirsiniz. Gebelikte güvenlik kapılarından geçiş videonun adı. Youtubedan izleyebilirsiniz.