Kızlar selam
ikinci gebeliğim 20 aylık bi oğlum var. Haftası Daha 4+1 😍 fakat kasıklarım belimde öyle bi ağrı var ki anlatamam. Yani oğlumda yaşamadım sanırım böyle bi şey ya da hatırlamıyorum. Sizlerde yaşadınız mı bu belirtileri ? Kötü bir şey değildir umarım ? İkincide olsa üçüncüde insan hep ilkmiş gibi oluyormuş 😍🙈