Herkese teşekkür ederim gittim hemen doktoruma ultrasonla göremedi çok korktum ve alttan muayene etti 🥺 kalp atışını duyduk Allah’ıma şükürler olsun ama düşük riskim çok fazla iğneyle ilaç verdi ve benim kabızlık sorunum olduğu için ilaç etki etmediğinden duphalaca başlattı inşallah bir sorun yaşamam 3 gün boyunca yatacaksın dedi şuan kasık ağrılarım var umarım geçer 🙏