Emire1117 15 haftalık hamileyim 1 haftadır ara ara karın altında sertleşme oluyo normal bir durum mu ?
mlkkk Emire1117 gaz problemi yaşıyorsan o yapıyordur canım veya rahimde ara ara kasılmalar olabilir normal
Semgiz Benimde oldu iki üç kez hareketlerini hissetmiyorum daha ikinci gebeligim ama normaldir inşallah
Emire1117 mlkkk benim hamileliğim riskli bı hamilelik rahim perdesi var o yüzden bı sorun olur mu acaba
mlkkk Emire1117 canım kasılma tehlikeli bi durum değil hamileliğin her döneminde olabilir kasılmayı sancıyla karıştırarak tehlikeli diyorlar ama hamilelikte normal tabi yine de kontrole gittiğinde doktoruna danış
Kediannesi123 Emire1117 evet canım bebek bi yerde toplanıyor herkesin gebeliği aynı değil tabi ama benim riskli olduğu için doktorum onları engelleyen ilaçlar verdi