Gamecan aynen ben de zayıf hamile kaldım ve daha kilo almadım( 173 boy ve 53 kilo)bel ağrısı, kasık ağrısı, yorgunluk, aşırı hassaslık, mide yanması vs hepsi var. Bünyemiz alışmaya çalışıyordur diye düşünüyorum. Üzülme çocuklarımızı öperek bunun acısını çıkaracağız Allah’ın izniyle 😍