Yumurcakk bazen bende karnımı çok gerilmiş çok gergin hissediyorum normaldir herhalde. Dün benim de göbeğimin Bi tarafı ağrıyor acıyor gibiydi galiba bebek o tarafta çok hareket etmişti ondan kaynaklıdır o yüzden acımıştır diye yorumlamıştım. Şuan daha iyiyim geçti ağrısı sende kendini takip et geçmezse doktorunuza sorarsınız canım