7capo7 korkma sadece kendine iyi bakmaya çalış eşinden kendini izole etmeye devam et , bol su iç, beslenmene dikkat et Zaten ilaç kullanamayacaksın gebelikten dolayı. İlk üç aydan sonra covid geçirirsen bebeğe etkisi olmadığı söyleniyor gönlünü ferah tutmaya çalış.eğer herhangi bir belirtin yoksa Eşinle son temasından sonra 7. Gün test yapılır , belirtin olup olmadığını sorarlar belirtin varsa hemen test yaparlar ama dediğim gibi ilaç kullanamayacaksın zaten