LETHE Bsmlh valla bilmiyorum ablam bana almış aksam gorucem birde xl almis🙊 65 kiloyum nasil olucak cok merak ediyoruma
Bsmlh BrcnTc1506 çok güzel canım hem pamuklu hem yumuşacık ve göründüğünden daha guzel alt kısım hamıle pantolonu gibi ayarlamalı o çok artı 🥰
Bsmlh LETHE çok büyük olmazmı ben bide doğumdan snr ilk göbeğim sezeryan olduğum halde gitti düşer korkusu ile ayarlı aldım
LETHE Bsmlh muhtemelen büyük gelicek dar pijama giyemiyorum diye xl almis 😬😬ne cikarsaaa artikk cok merak ediyorum
Askiletotomsu Dilek58 evet evet sert , bende hayal kırıklığıyla döndüm eve . Zaten modeli siyah detayıni filan sevemedim ben de
Askiletotomsu Dilek58 ki trenyolda güzelde indirim var zaman zaman . Trendyol Milla nin pijamalarini seviyorum bu arada . Eşime almıştım 80 liraya, gayet kaliteli çıktı
Dilek58 Askiletotomsu yaa verdiğne değecek kalitesi Lc waikiki güzel Alimer diye bir marka var bugün şoktaki modelin aynısı var orda pudra beyaz çizgili siyah şerit faln yok onda bakarsan canım o markanın kumaşını biliyrm likralı çok rahat 😌