Ecrinnur123 normal canım 8 9 ayda birden cıkıyor benimde öyleydi bana hiç hamile gibi değilsin diyorlardı bebeğin kilosu normalse gerisini kafana takma göbeğin çıksa ayy cok şişmişsin diyorlar cıkmasa hiç çıkmamış diyorlar bi garipler illaki bi yorum yapıyorlar