Minik_mucizem2 benim hamilelik başında 2 günde bir artıyor mu diye bakılmamıştı, ama kanamam başladıktan sonra 2 günde bir kan verdim, dış gebelik falan ihtimali olabilir diye sanırım o durumda yükselmeye devam ediyormuş ama sağlıksız yükseliyormuş falan ben de tam hakim değilim de, sonuç olarak 2 günde bir kan verdim 531,349,343 olarak düşüyordu sonra doktor 1 hafta sonra gel dedi gittiğimde 31 e düşmüştü 2 gün sonra gittiğimde de 3.44 le sonlanmış dediler