Fghkk Erkek bebekler 40ta doğar diyorlar, ilk bebek erkek bebek doğuranlar kaçıncı haftada doğum yaptınız 😌
ysfali06 Fghkk İnş hurafedir 😅😅 ilk gebeliğim ve erkek bekliyoruz. Artık çok zor oluyor taşımak biran önce doğmalı 40ı beklemesinler 😅😅😅
Nisanurunannesi3850 Ablam ilk (erkek) yegenimi 38 haftalikken ikincisini 41 haftalikken dogurdu maalesf belli olmayabiliyo. Bende kızımı bekliyorum 35+5oldk kızlarda 40 haftayi bekler diyodogrumu bilmiyorum ama bende sabirsizlaniyorum😂🌸
Vera18 Fghkk böyle şeyler yalan arkadaşlar inanmayın. Her gebelik farklıdır cinsiyet farketmeksizin bebeğin zamanı ne zamansa o zaman gelir.