Dogum yapana kadar gecmiyormus gecrigide mecul bnmde oldu stend takmayi onerdiler sag taradimdan girip.tas olabilir belki stend ilerlemez dediler tekrar kapatirim takmadan dendi.hicbir alete giremedim hamilelimten dolayi ihtimallerle konustu doktor bebegede erken dogum olabilir riski var dedi.kabul etmedi agridikca sicak su koydum.agrisi dindi ama bobregim hala buyuk.bide dogum yaptikatan sonraa bakalim dedi.ama bi zarari yok rahatsiz etmiyo