Merhabalar. 8 hafta 4 günlük bir hamileliğin içerisindeyim. Doktorum 12 haftalıkken 2′li tarama için gelmemi onun dışında bu süreçte gelmeme gerek olmadığını söyledi. Ama bu süreçte bebeğim iyi mi, yaşıyor mu nasıl bilebilirim? İçim içimi yiyor. 1 ay çok uzun bir süre. Hamilelik belirtilerim de bitti birde okul öncesi öğretmeniyim sabahları 3 yaş grubuyla yoğun tempoda çalışıyorum bu da beni daha çok düşünmeye sevk ediyor. Bununla ilgili yardımcı olacak var mı?🥺