Semashbl Tubi55 aynen ben de 27+5 oldum bugün arada bir şişlik oluyor sanki bir de toplanıyor bir yere orası da iyice taş gibi oluyor
1busraa Tubi55 bende de oluyor canım arada özellikle gece yatarken oluyor.siz özele mi gidiyorsunuz kaç. Hafta da bir kontrole gidiyorsunuz?
kiiraaz Tubi55 bende de oluyor, ultrasona gittiğimizde hanımefendiyi ayaklarını kafasına çekmiş halde bulduk😄 bundan kaynaklı olduğunu düşünüyorum,nts falan gerek duymadı doktorum.
Bsmlh Tubi55 normal canım sancın yoksa ve ritmik kasılma degıkse cünkü artık hızla gelişip kemiklenme dönemine girdin🥰
Tubi55 Bsmlh sancım arada oluyor karın agrım doktora söyledim normal demişti bakalım Salı ne diyecek 🙄
Bsmlh Tubi55 oyle degıl mesela bebek sertleşir baya acılmaz sancı vurur aradan 5 dk geçer gene aynı 10 dk geçer gene aynı o zaman risk