Busraonen Kızlar bu çayı içen yada bilen kullanan yakınlarından duyan var mı acaba ben süt arttırıcı ve gaz önleyici meşhur bir çay olduğunu duydum aldım. 37 haftalık hamileyim şimdiden içmeye başlasam mı doğumda mı başlayayayım fikir ve öneriniz varmı
nurgulbayr Busraonen hamilelikte kullanılması tavsiye edilmez olcaksa da sınırlı olmalı ama doğumdan sonra bol bol içebilirsin