Asilbebek Bugün doktorum zar sıyırma yapimmi dedi ama ben dayanamdm kendimi kastım tam olarak nedir ve yaptiran varmi
Busbus58 Asilbebek banada yapmıştı sonra kahverengi akıntım gelmeye başladı. Doğum için uyarıyor rahminizi .
Asilbebek Busbus58 39 +4 um nst sanci var ama bende bsy yok sadece kalcam çok kötü basamıyorum ayağımn üstüne
Busbus58 Asilbebek aynı benim gibi olmuşsunuz ben 40 ta doğum yaptım. Sizinde bebek gelir bikaç güne inşallah
Mrvgl Asilbebek bnmde hiç agrimayan sol kalcam.agrigor 3 4 gündür. 40 hafta bitti. Dün dr normal artık doğum belirtisi dedi ama