Svdtrk 37+4 te kontrole gittim tansiyon sebebiyle acil sezeryan doğuma alındım eşyalarımı almaya bile gondermediler. Eşim ve annem eşyalarımı aldı. Gelirken kahve , Nescafe, su ısıtıcısı getirdiler doğumdan sonra nescafe vs içtim başta baş ağrım olmadı eve geldikten sonra oldu atıştırmalık bisküvi falan almıştık doğumdan önce ve sonra su dahi icirmiuorlar belli bir saat çıktıktan sonra bisküvi yiyebilirsin dediler zaten hastanenin kantini oluyor ordanda alabilirsiniz . 1 hafta katı şeyler yeme dediler. Başka sormak istediğiniz bisey varsa cevaplayabilirim