BhrDnmz bende çalışıyordum doktor çalışmanı önermiyorum dedi.işi bıraktım. Çok fazla ayağa kalkmıyorum. Kalkınca zaten hemen lekelenme oluyo. Herhangi bir test yapılmadı bana.rahmimde açılma yokmuş , bebek de sağlıklı deyince biraz kendime geldim. Bi de kanama gününe kadar hiç kusmamıştım o günden sonra ara ara bu sorunu yaşıyorum. Doktor yat kalkma demedi ama ben yine de dikkat etmeye çalışıyorum . Çok geçmiş olsun size inşallah tekrarı olmaz.