Hatice4446 Ya kızlar ben sezeryan olucam ama gideceğim yer en fazla 2 saat uzaklıkta acaba yol skntı olur mu sizlerdede oldu mu bu durum yaşadınzmı
Alsem Uzandığınız zaman bu sıkıntı olmaz yinede büyük bı yazmayla fazla sıkmadan sabitleyin ki karnınız sallanmasin araba haraket ettikçe