Zafsim0801 Kizlar benim çamaşır makinamda bebek yıkama butonu yok misal ben şuanda başladım yıkamaya 35 haftaligim 60 dk da 30 dereceye attım üni baby sıvı deterjanla yıkamaya attım sizce uygun mudur ?
Aysem41 Zafsim0801 bende sen gibi atmistim canim hatta granül toz kullandim diye 20 dakikada ek durulama yaptirmistim cekmedi cok sukur 😂
Ozlem23 Zafsim0801 kısa program varsa o bile olur çok kirli değiller ya ama 30 derecede yikaman doğru olmuş bende de bebek programı yok elde yıkama diye bı program var orda yıkıyorum
Cicilibicili Zafsim0801 olur canım çünkü zaten kirli falan değiller o kadar uzun yıkanmasına gerek yok