Mrv23rn eğer gazsız bir bebekse gerek yok ama doktorunuz tamam dediyse neden olmasın ama bir de emzirdikten sonra ya da aralarda bebek uyurken sütümü sağdım
yani hem emzirdim hem sağdım bol da süt içtin inanılma sütüm arttı memelerim şişiyordu siz düşünün