Merhaba sevgili anneler
18 haftalık hamileyim 2 haftadır kuyruk sokumumda acayip bir ağrı var ayakta zor duruyorum doktoruma danıştım eğer geçmezse fizik tedaviye seni yönlendirelim dedi bu benim ikinci gebeliğim ilk doğumumu epidural ile normal doğum olarak yaptım
benim sizlere sorum benim gibi ağrı çeken var mı doktoru ne önerdi acaba önceki epiduralin etkisi var mı