Cidemkisa kayramom1 5.haftada bir başladı 18.haftaya kadar aralıksız bulandı ve kustum hep maalesef 🙁
Serendipity kayramom1 38.haftama giriyorum hic bulanti, aserme, kasik agrisi vs yasamadim herkeste olucak diye bir beklentiye girmeyin umarim sizde de belirti olmaz da doya doya hamileliginizin tadini cikarirsiniz 🌸
Oykummmm kayramom1 hep bulanıyordu mevsimsel sanmıştım 8 haftalık gebeymişim 16 haftalığa kadarda devam etti galiba ağız ekşimesi zaten doğuma kadar gitmiyor ama azalıyor
[silindi] 6ya girdiğim gün başladı 22deyim hala ilaç kullanmasam pert ilaç kullandığımda da ara ara oluyor