Mervemerve58 benimde öyleydi. Doktora hareket ediyor ama hergün aynı şiddette olmuyor demiştim. Önemli olan hareket etmesi demişti. Günde en az 10 defa hareket etmeli, hareketsizlik süresi 4 saat olursa mutlaka gel demişti. Yani sizinde yavaş da olsa hareket ediyorsa sorun yok demektir. Yine de içinize sinmezse Bi doktora görünün. O haftalarda Bi keresinde koşarak bebeğim hareket etmiyor diye acile gitmiştim çocuk içerde hopur hopur hopluyormuş meğer 😅😅😅 ama en azından içim rahat etti