fatoos07 25+5 günlük hamileyim ve yürürken kasiklarim da ağrı oluyor yuruyemiyorm sanki karnım aşağı da gibi 😒😒
Meltem fatoos07 canım bende 20 haftalık hamileyim benımde kız😍 Eskilerin sözüdür kız bebek aşağıd erkek bebek yukarda olur dıye.Benımde gobegım asagıda boyle cocuk sanki aşagılarda hareket edıyor😃
Halidemat 24+4 benimki de ağırlık yapıyor. öğretmenim ben o yüzden zorlanıyorum derse girip çıkarken. Doğum iznim 28 hafta olunca inşallah az kaldı
DenizSever Ahhh o eskıler ne yapmışsa onlar yapmış zaten kafamızı karıştırıyor lar benımde erkek ama aşağıda acaba eskıler olsa buna ne diceklerdi 😂😂😂
Meltem DenizSever 😂😂😂😂 göbeğin aşagı inmiş doğum yakınmı acaba derlerdi 😂 ya aslında ne varsa eskılerde varda bazende tutmuyor 😀
Meltem fatoos07 canım espiri olarak söyledim bunu arkadaşa eskılerin konusmasından yola cıkarak yanlış anlasılmasın Allah korusun meleklerimizi zamanında gelsınler İnşAllah 🙏🏼