Didi6 badeilemerve Mercan ve Dora çok hoş ve farklı 🥰 Daha klasik seversen Irmak hoş 🌸 Bade ismini beğenmiyorum. Diģer 3 isim kulağa daha kibar geliyor. Bade’nin anlamlarından biri içki olması da hoş değil