Su123 ada94 ya tabiki dikkat ediyorum normal gündelik işelerimi yapıyorumaslında ama ne bilim insan bir ürküyor
ada94 Su123 ürkme canım☺️ Kordon dolanmalı sadece el kol kaldırmakla olmuyor çocuk çok hareketliyse kendi kendine de dolanabilir. Olabilecek şeyler bunlar 😘😘
Zdk Su123 bu büyüklerin söylediği klasik bir laf 😀 hiç de bişey olmaz bence. Ben ilk günden beri her işimi yaptım 😀kolumuzu kaldırmakla bebek düşer mi hiç yani o kadar narin bişey mi
Ozlem23 Su123 banada annem başının üstüne uzanma bilmem ne olur dedi ama hatırlamıyorum 😁 ama mecbur uzaniyosun bütün herşey göz hizamda değil ki sadece eskiden parmak ucunda uzandigim yerlere uzanmiyorum ama kolum yettiği kadar yere uzanıyorum yinede
Zdk Su123 keşkeeee. Daha yeni saçımı kestirdim diye annem bin tane laf etti kızdı. Üstelik öğretmen kendisi haha 😆
Sariovahande Su123 bana da diyorlar hatta sert bişey silkeleme vs yükseğe uzanma eskileri dinleyin siz ne varsa onlarda var..