Susam1 Dünden beri kussam rahatlayacak gibiyim ama kusuncada gitmiyor hani ilaç yutarsında kalır ya öyle bir his nedir bu 🙄 32.haftamdayım hamilelikle alakalı mı bilemedim
Gizoos Susam1 canım maalesef midede o. Öide asiti yükseliyor bende 34deyim 3-4 gündür öyleyim ölücem ağrıdan 😞
Susam1 Gizoos böyle mide ağrısı olmuyor canım ama sanki tam gögüslerimin ortasında bir sey takılı kalmış kussam hemen kusabiliyorum o kadar yukarıda düşün ama geçmiyor
Gizoos Susam1 benimde aynı öyle bir şey takılmışta kussam rahatlayacak gibiyim ama yok kusamıyorumda 😬😩
ebrarecem Mide rahatsızlığı o ülser olarak geçiyor. Bnde de sadece hamileyken oluyor. Doktora danışıp yemeklerden sonra gaviscon kullanın çok rahatlıyorsunuz. Hamileler için zararsız mide asidini önlüyor.
ebrarecem Susam1 yemeklerden sonra hep içmeniz gerekiyor anca öyle tam olarak rahatlarsınız. Rica ederim 😇