Serendipity EdanrAy saglicakla bebeklerimize kavusmak nasip olsun insallah 🙏🏻 Henuz kilo alimi durmamis demek ki bebek gelismeye devam ediyor icinizi ferah tutun 🌸
EdanrAy Snmtyln cok sevindim. Gozunuz aydin. Benimde erken dogum olabilir. Kac kilo dogdu bebeginiz kacinci haftada yaptiniz ve kuvezde felan kaldimi ?
Snmtyln EdanrAy 37+6 da Doğum yaptım 2.700 gram doğdu Allah’a çok şükür bir sorun olmadı küveze kalmadı 🤲🏻
Snmtyln EdanrAy ultrason kilo konusunda yanılabiliyorlar bazen ben Doğuma girmeden önce 2.450 gram demişlerdi
EdanrAy Snmtyln maşallah insallah benimde öyle olur 😟 35. Haftalik gittigimde 2000 gr dedi 36 haftada alalım dedi ama ben de 37.ci haftayı beklemek istiyorum. Haftada 200-250gr aliyr salı gunu net konusmak için gidicem kararlastirilcak
Snmtyln Snmtyln gelişim geriliği varsa sadece 37 haftayı bekliyorlar doktorlar benim doktorum öyle demişti ben 37+6 da Doğum yaptım hatta başka bir sorun yoksa 36 erken değil mi
EdanrAy Snmtyln evet başka bir sorun yok. Bu hafta tekrar bakacak duruma gore 37 de de alabilirim dedi. Sende baska bir sorun varmiydi. Gelisim geriligi icinmi erken aldilar sezeryan mi birde
Snmtyln EdanrAy benim sadece gelişim geriliği vardı çok şükür başka sorun yoktu Benim bebeğim Doğum pozisyonundaydı normal Doğum için suni sancı verdiler 24 saat açılmam ilerlemediği için sezeryan oldum