Gunes97 Merhaba bulantı için Dr ilaç verdi dün kullanmaya başladım ama aşırı derecede uykum var ve yorgun hissediyorum sebebi ilaç olabilir mi ?
Dbe24 Gunes97 ilk zamanlar bende kullandım ama uyku falan yapmadı başka sebebi olabilir hamilelik yüzünden halsizlik olabilir sizinki
Selinozsoy Gunes97 ben de hamileliğimin ilk başlarında kullandım ama ben aksine geceleri hiç uyuyamıyordum bir kaç saat uyuyup sabaha kadar uyuyamıyordum çok zor zamanlardı benim için herkeste farklı etki gösteriyor olabilir
Dilara0638 Selinozsoy bu ben işte ya 2-3 saat uyuduktan sonra uyanıp bir daha uyuyamıyorum uykular haram oldu resmen siz naptınız bunun için bi çözüm buldunuz mu yoksa kendimi geçti ?
[silindi] Gunes97 evet canım olabilir demişti bana doktor 20 hafta içtim bende gece yatarken içerdim o yüzden ama bence bana demir hapı daha çok uyku yaptı 😄
BirMuallime Gunes97 şimdi baktım diğer arkadaşlarda yapmamış ama ben gündüz içtiğim gün deli gibi uyuyordum gündüz içmezsem uyku olmuyordu ☺️
Ezgifatma2010 Feci uyku yapar hemde 28haftaşogom ilk baştan beri kullanıyorum şimdi alıştı vucudum ama ilk zamanlar gözümü acamıyordum prilamı içince
Mls_mls02 Gunes97 yok canım ben 21 haftalık oldum ama hala kullanıyorum o ilaç olmasa perişanım gerçekten uyku normal ama ilaç uyku yapmıyor
Gunes97 Galiba bünyeden bünyeye değişiklik gösteriyor işyerindeyim kafamı kaldıramıyorum uykusuzluk mahbetti beni
MomMomMom377 Beni baya uyutuyordu. Gündüz iki tane içtiğimde yataktan kalkamamıştım. Geceleri 2 içince güzelmuyuyordum. Ne zaman bıraktım ondan sonra gece uykuya geçmekte zorlandım 1 hafta kadar. 😅 Gunes97
balarisi06 Gunes97 evet ondan gece içmeniz öneriliyor canım gece deliksiz uyumaya başladım onu içeli 🤦♀️sabah uykumu almış uyanıyorum ancak kalkasım gelmiyor yatmak istiyorum hep 😅 uyuşuk oluyorum ama yapacak bir şey yok bulantıyı kesiyor çok şükür 🥺🤲
Selinozsoy Dilara0638 ilk 3 ay boyunca devam etti bu ama ne zaman mide bulantılarım kesildi uykum da düzene girdi şuan 7 aylığım ara sıra yine o uyku problemim başladı inşallah devam etmez ilk zamanlar gibi
hilal8689 Bende kullanıyorum ve kullanmaya başladığımdan beri gözüm açılmıyor. Kahvaltıya kalkıp geri yatıyorum.
Dilara0638 Selinozsoy inşallah çünkü uykusuzluk baya etkiliyor insanı zaten bulantı tamamen rahatsız edici