Kızlar 37+1 günlük hamileyim pazar günü kısmet olursa sezeryan olacağım beyin damarlarımda problem olduğu için genel anastezi ile olacak ama genel olacağı için korkuyorum varmı genel anastezi ile sezeryan olan Rabbım hepimizin yawrularını sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah