Mihrimahsmom Son 3-4 gündür başımı yastıktan kaldıramaz oldum kızlar, doğum yaklaştığında tam tersi yuvalama iç güdüsü olur enerji gelir falan diye okumuştum. Bizim kızın gelmeye niyeti yok herhalde😬 var mı bu haftalarda benzer durumda olan?
Sedagb Mihrimahsmom 36 + 4 üm ama benimde 3 gündür aşırı uykum var. Bıraksalar yemeden içmeden sadece uyuyabilirim.
Mihrimahsmom Baharlargelecek günde 12 saat falan uyuyorum sanırım. Çocuk doğunca uyuyamazsın bol bol uyu diyen teyzeler bunu beğendi 😅
Mihrimahsmom 1409es benim de ilk kez dün nst de sancım çıktı ama üç haftadır parmak ucu kadar açıklığım var, açıklık böyle kalmaya devam ederse sezaryen doğum olur dedi dr. Keşke kendiliğinden gelse diye dua ediyorum