meryemmblog Kızlar dün tetanoz aşısı oldum şuan 19+0 ız kolum feci şekilde ağrıyor kaldıramıyorum cok kötüyüm ne kadar sürüyor bu aşının ağrısı
Ozge20ulu meryemmblog ilk doz benim 3 gün sürdü ,kalkmiyodu ikinci dozda hiç bişey olmadı ama inşallah seninde öyle olur