xelifgulxx bu haftalarda çok normal. Ben sürekli yatıyordum. Yemek yiyorduk sofrayı öylece bırakıp yatıyordum. Çamaşırları 1 haftaya anca katlıyordum. 17 haftadan snra normale döndüm uyku halim azaldı eskisi gibi yaptım işlerimi. O yüzden sizde yormayın kendinizi yapacağım diye, uyuyun istediğiniz kadar yatın yuvarlanın 🌸