FatmaBaKsdrmez İyi günler kızlar 33+3 günlük hamileyim sizce kıyafetlerini yıkamama daha erken mi yoksa tam zamanı mı
Minigininannesi FatmaBaKsdrmez geciktirme yıka ütüle Katla güzelce biz 32 de hazırladık iyi ki hazirlamisiz hiç bir şeyde olmuyor çekmece de düzgun bir şekilde duruyor😊
B8use FatmaBaKsdrmez 34 deyim daha yikamadim bugun makineye aticam hepsini 2 3 gunde az az utulerim hepsini bir utulemem yani
Eliffff FatmaBaKsdrmez canım bence başlamalısın şimdi.hazır olsun için rahat etsin.ben 32olcam yarın yıkadım 2gün de yıkadım kuruttum bayramdan sonrada ütü yapılıp yerleştirilecekler.
SevgiSungur Ben 35 de yıkadım ütüledim çok zormuş valla kolay zannediyordum ama insan yoruluyor yıka ser ütü zaten mafetti beni .herşeyi Aldıysan yıkabilirsin bence ya da istersen 1,2 haftaya yap
FatmaBaKsdrmez SevgiSungur bi kaç eksiğimiz kaldı ondan kafam karışık erken mi diye acaba Bayram dan sonra mı yapsam bilemedim
Birileri Minigininannesi Nurgul1 aynı şekilde devam ederse beklemeyin randevuyu. ben sıktım dişimi bekledim ve 5 gün boyunca hastanede yatmak zorunda kaldım safra kesemde açlıktan çamur oluştu değerlerim alt üst oldu pişman oldum🤦
Enesefe Ben 30 haftalık ken yıkayıp utuledim ama çanta hazır mi diye sorarsan değil öylece duruyor 😃😃esimde acele etme arkadan getiririm ben diyor