Hande-- 36+2 deyim doktor bebeğin kafası angajmana girmiş yani kanala başını sokmuş dedi böyle olduktan sonra ne kadar sürede doğum olur acaba tecrübeli anneler varsa yorum bekliyorum 😇
Prensesannesi41 Hande-- canım benimki 34de yerleşmişti kanala suan 38 haftalığım hala gelen giden yok 🤣🥰
sternocleidomastoideus Hande-- bende 36+5 deyim doktor kanala yerleşince anlarsın dedi ama hiç bir şey hissetmiyorum ne hissedeceğimide bilmiyorum 🤷🏼♀️😂 sizde herhangi bir değişiklik oldu mu ya da anladınız mı?
Hande-- Prensesannesi41 baya erken yerleşmiş sizinki banada sanki böyle hızlı ilerliyecek gibi geliyoda
Hande-- sternocleidomastoideus evet vajinama alt tarafa kemiklerw doğru baskı var sürekli hissediyom kafasını aşağıda yürürken yatarken fln bide tuvalet olayım hızlandı ishal fln oldum