Bahar678 hamilelikte yapılan hiçç Bi test, tarama, aşı zorunlu değil istemezsen yaptırmazsın. 2li 3lü 4lü taramalar kesin şeyler belirtmediği için çok gerekli değil hatta doktorum Bi hastalık çıkıpta aldırırım dersen yaptır demişti bana. Atıyorum down sendromlu dediler yine kesin değil öyle söylenip sağlıklı doğan bebeklerde var. Ama detaylı ultrason çok önemli mutlaka yaptırın. Bi sorun varsa bile anne karnında hiç olmazsa doğum anında müdahale edilebilir.