eminenura Zeze2454 benim adet günümden 2 gün sonra bile çift çizgi çıkmamıştı 7 gün sonra çift çizgi çıkmıştı kuzum bilemedim o yüzden
Aslihan0609 Zeze2454 ben goremedm canim benimde yumurtlamadan snra 10. Gun dun erken gebelik testi yaptm negatif adeti bekleyecegm senin kac gun var
umudumvar2 Zeze2454 sanki siyah beyazda hafif daha belirgn oldu canım dikkatli bakınca sanki bir de ilk idrar değil değil mi o da önemli
Aslihan0609 Zeze2454 sen görüyorsan vardir canim fotograftan tam anlayamayiz biz belki kan verirsen daha net olur allah kalbine gore versin insallah guzel haber alirsin
Sermec27 Zeze2454 canım cizgi yok ne yazık ki ama erken yapmışsın ben catlamadan sonra 10. Gün test yapmıştım negatifti 12. Gün tekrardan yapmıştım cok cok silik cıkmıştı varsa bile erken yapmışsın o yüzden belli olmaz daha 🥰
umudumvar2 @TunarinAnnesi canım sana zahmet arkadaşın testlerine bakabilri misin sanki ben çok hafif görüyoru sen bu kouda tecrübelisin
Pelin__1 Zeze2454 ben adetime 3 gün kala erken gebelik testi yapmıştım orda silik çizgi çıkmıştı aynı gün kan verdim kanda da çıktı, ama belliydi yani 2.çizgi. İstersen erken gebelik testiyle bir dene canım bunda pek belli olmuyor
[silindi] Zeze2454 canım tertemiz görünüyo ama cok erken şu an kanda bile çıkmaz yani en az 10 gün gecmesi lazım
Royem49 Zeze2454 canım adetin 1 2 gün geçsin tekrar denesen daha net çıkar ama ben bi gölge gördüm sanki ❤️🤲❤️🤲🤲🤲🤲🤲inşallah ordadır miniğin
umudumvar2 Royem49 ben de seni etiketlemeyi düşünüyordum canım sadece ben mi görüyorum ya da bana mı öyle geliyor diye 😊😊😊