prensesannesii_ Nazar duası yazdırdım altınada oğlumun ismini yazdırdım hoşgeldin …. diye .. Çünkü diğer türlü yazılar şiirler falan özel oluyor şahsen benim arkadaşlarım bana verse ben dolabıma asmıyorum o tarz yazılı şeyleri.. Ama sadece en yakın aile içine verilecekse ancak onlar asar bence diğer türlü çöp oluyor kesinlikle..