ebrr1048 Arkadaşlar 4. Ayıma yeni girdm 1 haftadır sürekli her gözümü kapattığımda rüyalar görüyorum ama çok alakasız ve tuhaf rüyalar bi keresinde kapıdan bi adam yüksek sesle bana seslendi onun sesine yataktan sıçradım gerçek sanıp ama etrafımdakiler hamileyken korkmanın iyi olmadını bebeğe bi zararının olabileceğini falan söylüyolar benm gibi olanlar varmı uykumdan bile dua okuyarak uyanıyorum bazen
eminenura ebrr1048 kuzu aynı dediğin tarzda çok fazla rüya gördüm ama genelde stresli ya da üzgün olduğumda oluyor duasız yatmam ben de aynı şekilde ama oluyor. Her gece mi görüyorsun stresli düşünceli veya üzgün olduğunda falan mı
tazeanneew ebrr1048 herhalde ilk aylardan beri gece boyu alakasız saçma sapan sabahları çoğunu hatırlamadığım rüyalar görüyorum. Uykumda bi hayat daha yaşıyorum resmen bol bol okuyun bence öyle uyuyun en azından güzel rüyalar olsun
tcasl ebrr1048 bende öyleydim sabaha kadar farklı rüyalar bağırarak uyanıyorum artık o derece olmaya başlamıştı okunmuş su içtim çok şükür geçti
mybabyboy1 Ben de arada böyle korkutucu rüyalar görüyorum, doktorum hormonlar dolayı normal olduğunu söyledi, etkilenmemeye çalış bir sorun olmaz dedi.
ebrr1048 eminenura üzgün olduğumda değil de uykuya zor daldığım için aklımdan binbir çeşit şey geçiyor uyuyana kadar bide sinek uçsa uyanacak gbi uykum hafifleşti oyuzden sanırım 😅