ilkcan64 bizim 33+1 hareket ediyor ama ağrılarım oluyor ya kasığıma ağrı giriyor ya kaburgama hareket edince yada toplanıyor Bi yere nefes darlığı yaşıyorum eskisi gibi tekme vs hissetmiyorum büyük hareketler genelde dönüyor bi yerini uzatıyor gibi 🤗