Nusyaa biz ilk iki yıl olur belki dedik akışına bıraktık olmadı bir yıldır da tedavilerle ilaçlarla uğraştık denedik tutmadı şimdi artık tüp bebek ya d aşılamaya geçilecek canım, haklısın ben de anlamıyprum sebep olmalı ama yok diyorlar muhakkak bir şeyler eksik kalıyor