Kızlar lütfen kesin bi çözüm varsa söyleyin bıktım artık 3 kutu antibiotik bitirdim artık ilaç kullanmak istemiyorum son ayımda olduğum içinde tedavi yapılamıyor diş ağrısından çektiğim kadar hicbiseyden çekmedim ne karanfil ne sarımsak hicbisey fayda etmiyor lütfen yardım edin 😭😭