Doktorlar bı gelısım gerılıgı olsa az olsa mutlaka soylerler
hamılelık stresı ve heycanı dısında bı durum olmaya basladı artık bu bence kıyslamayın evet kılosu yerınde demıs doktr demek kı yerınde 😇burda bırı cıkıp 2 kg ıdı benımkı dese sız nasıl sorun arayacaksanız suan o haftalarda bebegı olup kılosu daha az olan annelerde sorun arayacak kendınce saglıkla ılglı olmadıgı surece sorulmasınınartık dogrunbulamıyorö bende
art nıyetsız sorabılırsınz ama kendınızıde endıseye suruklemeyın doktrunza guvenın😇