Sulearas 17+2 yim 2 gün once ufak kıpırtılar hissedıyordum dun hissetmedim yada hissetiysem fark etmedim bugun da daha hissetmedim çok tedirginim olur mu boyle seyler korkuyorum bebegim bişey Olucak diye
Sermec27 Sulearas canım haftan daha küçük bu haftalarda 2 gün varsa 5 gün olmaz cok normal 25 haftaya kadar düzensiz olur hareketler endişelenmene gerek yok 🥰
Busehnm Sulearas bu haftalarda bazen hissedip bazen hissetmemen cok normal hic korkutma kendini, biraz daha büyüsün bebek o zaman da hic durmayacak :)
Dilek0809 Sulearas çok normal canım ben beş altı gün hissetmedim 17den sonra 19a girince hissetmeler başladı yeniden aralarda hissetmemek çok normal
Yenibirannee Sulearas bende 17. Haftamdayim arada hafif kıpırtı hissediyorum dun hele bi yer toplandi tas gibiydi oldugu yer 🥰🥰 normaldir bence daha haftamiz ufak
Sulearas Sermec27 çok tesekkur ederim kendi kendimi yiyip bitirdim yanı dunden berı tatlı yedım yemek yedım su ıctım fayda etmedi normalde cokta hareketli bir kız çok tesekkur ederim 😊😊
Sermec27 Sulearas rica ederim özellikle de ilk gebelikse cok daha zor ama bu haftalar böyle olur 1 2 gün hissedersin 5 6 gün hissetmesin cok normal daha bebeğin küçük annesi merak etme iyidir inşallah 🤲 🥰
Sulearas Busehnm ay durmasın buralarda okuyorum kalbi durdu bişey oldu falan diye panik atak oldum kosa kosa doktora gidesim gelıyor sureklı 😊
askinsy Sulearas normal canım daha küçük olduğu için çok fazla hareket etmz etse bile ufak hareketler eder çok hissedilmez
Ikizdeniz Sulearas günlerimiz ayniymis canm 17 +2 bende ben arada bişeyler hissesiyorum ama bebek mi emin degilim iki uc gündür hissetmedim daha erken yani hissetmememiz normla kafana takma 19 20 den sonra rahar anlayabilirsin