tazeanneew eminenura sen yinede biraz daha bekle nolur nolmaz burda psikolojisi bozuluyo insanın 😂 bende kızımı 11 de öğrenmiştim ama hala daha emin olamıyorum 💕
Tugcngz Elamm img yükle yqz gogleye oraya yükle sonra resime tıkla kopyala buraya yapıştır yada paylaş de orda link var hppimgyükle diye onu kopyala yapıştır cnm
Tugcngz eminenura bnm doktorum 12. Hafta 2′li testte tahmin etmişti 14. Haftada kız dedi tahmini cıkmıştı ama ben yinede hanılma payı oldugu icin detaylı usg’yi bekledim ordada kız cıktı öle oldu şükğr 🤲 detaylı usg bekle