Ebrukarayali Merhabalar, dr.um suda eriyen magnezyum tabletlerinden verdi ama ben sıvı seylerden tiksiniyorum nedense. Ona es deger magnimore kullananilirsin dedi. Kullanan var mı ? Kaçıncı haftada basladıniz ?
Fasulyemom Ebrukarayali Bende suda eritmelerden tiksiniyorum bu yüzden Magnezinc verdi doktorum. 17. Haftada başladım
SB_ Ebrukarayali bende suda eriyenden kullanıyorum.. Nekadar erken başlarsan okadar iyi aslında Ben maalesef çok geç başladım ve gerçekten bacak uyuşmasından ve kramplardan uyuyamıyorum
Hafise Ebrukarayali ay o suda eriyenden bana da verdi yıllardır şekeri kestiğim için şimdi midem bulana bulana içiyorum bitsin bidaha yenisini verirse değiştirmesini istiycem cok şekerli
Ebrukarayali Fasulyemom kullanımı kolay mı ? Dr.um mide bulantımdan dolayı suda eriyeni yazdığını söylemisti
Fasulyemom Ebrukarayali Bazı hapların kokusundan da tiksiniyorum hamilelik sürecimde. Ama magnezincte böyle bişey olmadı. Çok büyük bir hap değil.
SB_ Ebrukarayali 20inci haftalara girmeden başla kesinlikle canım ve aklın varsa yürüyüş yap yapa bildiğin kadar kendini yormadan
Ebrukarayali Hafise ben de kokusundan çok tiksiniyorum bi de asitli icecek yıllardır icmedigim için kötü geliyo
Mervee26 Ebrukarayali magosit kullanıyorum ben de. Aspirin gibi. Suyla ağzımda eritip kolayca yutuyorum, kolayca yutuluyor. İsterseniz bir de onu sorun doktorunuza
Aaaaayyyssssuuunn Ebrukarayali ben 28haftalıgım hala kullanmıyorum kan değerlerimde ıyı çıkınca sonuç vermedı Doktorum bende anlamadım
2626262782ayse Ebrukarayali erken krampım var diye 14 te başladım suda eriyen magvital çok lezzetli 🤤
Ebrukarayali Fasulyemom Dr kontrolüm 1 ay sonra olmazsa bu ilacı alıp deneyim kullanamazsam magnezince geceyim gerci her ilac kokuyo bana
Fasulyemom Ebrukarayali Doktorunuza yazın sorun isterseniz. Geceleri uyurken kollarım karıncalaşıyordu kramplar giriyordu bacaklarıma. Çok rahatladım bu ilaçla
Kayraninannnesi @Ebrukarayali bende 20.haftada kullanmaya başladım ağrılarımdan dolayı yazdı ve hemen bütün ağrımı kesti 🙏
nurgulum Kızlar sudaeriyen zor geliyorsa eşdeğeri magositi alın.yutma tableti o.suda eriyenlerle aynı içerik.ayrıca içinde sodyum yok. Buda tansiyon problemi yaratmaz.