Kızlar pazartesi günü bebeğim için kıyafet alacağım nasipse doğum Haziran’da eylüle ekime idare edecek kadar almak istiyorum sonrasında zaten kış gelicek sizce neyden ne kadar almaliyim hiç bilmiyorum ne kadar alınır bana fikir verin öyle çok bütçemi de assin istemiyorum