_Nurr- Kızlar dünden beri dişim ağrıyor baskı var baktım etrafı da kızarmış. Ne yapmam gerek doktora gidebiliyor muyuz 😣
gamzesari_ _Nurr- gonul rahatligiyla gidebilirsin 17 hafta 2 gunluk gebeyim benm kendi doktorum kendi doktoruna yonlendirdi kanap tedavisi dolgu gerekiyo dedi bir hafta antibiyotik kullandim bu aksam is cikis kanal dolgu yapilacak 🥰
Buketkucuk _Nurr- kimi doktor hamile olduğunuz için ilgilenmiyor kimisi ilgileniyor belli olmaz, siz yine de şansınızı deneyin ve bir görünün doktora belki yardımcı olur❤️🙏🏼
Nslhnkr _Nurr- doktorunla görüş onay verirse işlemlere veya kullanacagın hapa ona göre hareket edersin. Bn karanfil yagıyla idare ediyorum. 4. Aydan sonra izin verdi doktorum aama kacırıyorum dişten